Dolina Harmonii - review

Cudowne miejsce pełne cudownych ludzi. Zarezerwowałam na siostrzany zjazd last minute. W tym samym czasie odbywały się inne warsztaty, ale i obiekt i sama Dolina są na tyle duże, że nie brakowało nam ani przestrzeni, ani prywatności. Udało się zrobić równoległe biesiady przy dwóch ogniskach w ten sam wieczór - teren Doliny jest tak rozległy, że nie słyszałyśmy nawet, jak drugi skład gra na bębnach, a wiemy, że grali! Pokoje są duże i komfortowe, w łazienkach jest wszystko, co niezbędne. Jadalnia do wspólnych posiłków - wspaniała. Chodziłyśmy boso, wdychałyśmy słońce, głaskałyśmy koty. Dana i Filip - dziękujemy za gościnę <3

Z ogromną radością chciałbym podzielić się naszymi w 100% pozytywnymi doświadczeniami, które przeżyliśmy podczas pobytu w Dolinie Harmonii. To miejsce jest prawdziwym klejnotem, który gorąco polecam każdemu. Przede wszystkim zachwycająca sceneria, którą można podziwiać na każdym kroku, z pewnością pozostawi niezapomniane wrażenia. Cisza i spokój, które panują wokół, zapewniają prawdziwie magiczne doświadczenie bliskiego kontaktu z naturą. Co nas szczególnie zachwyciło, to nie tylko otaczająca przyroda, ale także niezwykle serdeczni i pomocni gospodarze. Ich gościnność sprawiła, że czuliśmy się jak u siebie w domu od samego początku. Wspólna kuchnia okazała się prawdziwym centrum spotkań i inspirujących rozmów z innymi gośćmi. To wspaniałe miejsce, gdzie można dzielić się swoimi pasjami i doświadczeniami. Nasz pokój z łazienką posiadał wszystko, czego potrzebowaliśmy, choć w samym pokoju mało spędzalismy czasu. Ośrodek oferuje wiele fantastycznych możliwości spędzania wolnego czasu i odpoczynku. Tygodniowy pobyt to dla mnie czas wypełniony aktywnościami, które jeszcze bardziej umocniły moją więź z naturą. Przejażdżki rowerowe po urokliwych Izerach, relaksujące spacery po lesie, zbieranie ziół i grzybów - to naprawdę niezapomniane chwile. A leniwe popołudnia spędzone na hamaku, zanurzonym w lekturze książki, były wręcz wymarzone. Nie mogłem się oprzeć również urokowi sesji saunowych, które były prawdziwym balsamem dla ciała i duszy. Odkrywanie piękna nocnego nieba i obserwowanie spadających gwiazd (byliśmy w sierpniu) było niezwykłą gratką, którą mogłem przeżyć dzięki doskonałej lokalizacji domu niedaleko Izerskiego Parku Ciemnego Nieba. Jestem przekonany, że każdy, kto zdecyduje się odwiedzić ten ośrodek, tak jak ja, zostanie oczarowany. To miejsce pełne harmonii, spokoju i inspiracji. Mam pewność, że jeszcze nie raz tam wrócę, by cieszyć się tym wszystkim ponownie. POECAM każdemu kto chce odciąć sie na tydzień lub dwa od cywilizacji i naładować pozytywnie bateriie podczas urlopu.

Miejsce nie dla każdego..Wokół bardzo zielono,cisza i spokój, blisko las i rozległe tereny do spacerów ,dobra baza wypadowa. Przestrzeń trochę zaniedbana, zabrakło równowagi pomiędzy naturą a ogarnięciem (uporządkowaniem) przestrzeni. Podupadłe drewniane zabudowy.Hamaki mocno zużyte,2 leżaki i drewniane stoły z ławkami stanowią wystrój ogrodu. Na plus urokliwa huśtawka przymocowana do drzewa.Pokoj na strychu pomimo klimatyzatora duszny ,jedno okno zaledwie. Dla mnie minusem była brudna łazienka-prysznic nie był do końca wysprzątany, lustra były brudne. Lodówka w kuchni niestety też była brudna, nie było miejsca by schować swoje jedzenie. Na plus kawa i herbata dostępna bez limitu i dobra woda z kranu. Ogólnie nie poczułam magii tego miejsca,raczej nie wrócę, ale widocznie mam inne potrzeby. Natomiast widzę w tym miejscu ogromny potencjał i życzę ciągu dalszego historii Doliny Harmonii:)

Nasz pobyt zaczął się od tego, że ...przyjechaliśmy dzien za wcześnie;) My się zdzwilismy, Wlasciciele jeszcze bardziej, na szczęście teren Doliny jest tak cudnie rozległy, że bez problemu znalazło się dla nas miejsce pod namiot:) a żeby było milej to tę noc dostaliśmy w gratisie:) Potem spędziliśmy kilka dni w Oranżerii, ktora nas zachwyciła, urzadzona eklektycznie/egzotycznie:) Moglismy tez skosztować miejscowej kuchni, bardzo wege i bardzo pysznej. Spędzilismy wspaniale kilka dni, otoczeni obłędną naturą, witani o poranku przez konia przechadzającego się po terenie i kilka przyjaznych kotów, a wieczorem bylismy usypiani koncertami koników polnych. Do tego otwarci i sympatyczni mieszkańcy i Goście. Z przyjemnoscią polecamy:)

Miejsce bardzo klimatyczne i inspirujące, fajna baza wypadowa. Blisko Jeleniej Góry, a jednak zupełnie na odludziu. Skorzystaliśmy z mapy okolicy stworzonej przez właścicielkę Doliny Harmonii i w ten sposób trafiliśmy na bombowy targ lokalnych rolników. Akurat podczas naszego pobytu nie było za wielu gości, było bardzo spokojnie. Ogromny teren do wybiegania się dla psów i dzieci, kamienny krąg do podziwiania zachodów słońca, świetnie wyposażony szałas na ogniska, miejsce z własną górą!, było kogo czochrać - pieski i kucyk właścicieli swobodnie chodzą po terenie. Jedyne, czego nam zabrakło, to twarde materace. Do domku podrzuciłabym też jakieś książki i gry planszowe.

Wielkie rozczarowanie. Wybrałyśmy ten obiekt ze względu na bliskość gór i saunę i salę do jogi. W dniu przyjazdu okazało się, że Sauna i sala do jogi nie będzie dostępna ze względu na zorganizowane warsztaty. Na szczęście prowadzące obiekt okazały się bardzo miłe (i to akurat duży plus) i udało nam się wynegocjować, że skorzystamy z sauny w godzinach innych niż uczestnicy warsztatów. Otrzymałyśmy grafik warsztatów, ale gdy chciałyśmy w końcu w skorzystać z sauny okazało się, że grafik się przesunął i w zasadzie musimy natychmiast opuścić saunę i będziemy mogły z niej skorzystać około 21.30 …. Pierwszego dnia nie było ciepłej wody, osoba prowadząca obiekt nie odbierała telefonów. Na szczęście prowadzący okazali się mili i uzyskaliśmy rabat. Domek - średni, pozornie czysty. Pod prysznicem nie da się powiesić słuchawki, trzeba ją cały czas trzymać. Brak płynu do naczyń, czystej gąbki i mydła. Prowadzący znów mili - powiedzieli, że mogliśmy zgłosić. W domku okazało się, że są szerszenie (zawieszona siatka w oknie sugeruje, że właściciele o tym wiedzieli, niestety szerszenie wygryzły dziury i przeszły). Na duży plus komunikacja - bardzo mili właściciele. Ale przykro jest jak bierze się urlop i przyjeżdża się wypocząć i o niczym nie myśleć, a na każdym kroku jakiś problem. Niestety zdecydowanie nie polecam :(

Przyjechałem z chłopakiem, świetnie nam tu było. Całkowicie odpoczęliśmy. Piękne widoki, bliskość natury, wygodny przytulny pokój i niesamowita oranżeria. Do tego świetna kuchnia pani Mashy, dawno nie jedliśmy tak dobrych rzeczy. Zdecydowanie polecam

Klimatyczne, pięknie położone miejsce! Byliśmy ze zwierzakami i zdecydowanie polecamy. Świetne miejsce by oderwać się od codzienności :)

Cudowne miejsce z dala od zgiełku. Dużo ciekawych miejsc do odwiedzenia w okolicy. Można naprawdę odpocząć i wyciszyć się. Śpiew ptaków przy porannej kawie na polance- bezcenny :) Właściciele bardzo mili. Na pewno chętnie tu kiedyś wrócę.

Świetne miejsce, wspaniały wypoczynek, cudowne widoki i bliskość pięknych gór. Dawno nie miałem tak udanego wyjazdu. Samo miejsce mega ciepłe, ciche i spokojne ze wspaniałymi gospodarzami, idealny reset. Jeszcze będę tam wracać, nie zdążyłem zwiedzić wszystkich dostępnych miejsc, a naprawdę jest na co poparzyć w okolicy. Polecam 10/10!

Mogę z czystym sumieniem polecić Dolinę Harmonii, jeśli ktoś chce się odciąć od świata, zrelaksować w ciszy, spokoju, otoczony przyrodą. Wspaniałe miejsce, z domową atmosferą, zielenią gdzie okiem sięgnąć, z przyjaznymi pieskami, konikiem. Czysty relaks, można się całkowicie odciąć od świata i nie robić nic, tylko napawać się przyrodą i spokojem. Ładnie urządzone pokoje, czyste i przytulne, w pełni wyposażona kuchnia, z której można korzystać jak z domowej, wspólny, klimatyczny salon, skrzypiąca drewniana podłoga. Raj dla lenistwa i nicnierobienia. Polecamy!

Dolina Harmonii to miejsce niezwykłe. Pojechaliśmy tam z mężem, żeby odpocząć po czasie pracy, tylko we dwoje, bez dzieci. Dolina Harmonii spełniła nasze oczekiwania. Spacerowaliśmy do pobliskiego lasu, leżeliśmy w hamakach i czytaliśmy książki. Dzień zaczynaliśmy od pysznego śniadania (świeży chleb, pasty wegetariańskie, warzywa i pyszna kawa) przygotowanego przez Danę. Potem relaks na szlakach lub po prostu obcowanie z naturą. Pokój stylowy, przytulny i czysty oraz pachnący. Podobnie z salą jadalną. Niepowtarzalny klimat. Dziękujemy za wspaniały czas.

Dolina Harmonii to miejsce z duszą: klimat starego pensjonatu przeplata się tu z wątkami bliskowschodnimi i buddyjskimi. Cały teren jest bardzo duży, nie tylko dzieci zapragną tu bawić się w chowanego. Kto myśli, że na "odludziu" można tylko chodzić po górach, a wieczorami czytać książki, ten na pewno nie był w Dolinie Harmonii. Praktycznie każdego dnia coś tu się dzieje: warsztaty bębniarskie, joga, warsztaty białego śpiewu. A wszystkiego dopełniają bardzo smaczne śniadania. Polecam z całego serca!

Był to mój pierwszy wyjazd ze Slowhop i przyznam, że już dawno tak nie odpocząłem. Bardzo przyjemne, spokojne miejsce. Dolina Harmonii jest pełna zakątków, w których można usiąść z książką i odprężyć się.

To naprawdę niezwykłe miejsce. Spokój, natura, poczucie swobody gwarantowane. Cudownie zagospodarowana (ogromna) przestrzeń wokół domu. Nie wiadomo co robić najpierw leżeć na hamaku z książką, głaskać konika czy bawić się z psami. Całość jest jak hippi raj, taki prawdziwy bez nadęcia. Stare meble, etniczne dodatki, skrzypiąca podłoga, gospodarze mili i ciepli, ale nie narzucający się ze swoją obecnością. Duży plus za psiolubność - psiaki gości tak jak i psy rezydenci mogą poruszać się po terenie swobodnie, przebywać w salonie (z aneksem) itd. Kopaniec jest też dobrą bazą wypadową dla amatorów górskich wędrówek po Izerach czy też Karkonoszach. Polecam gorąco!

Wspaniałe miejsce na odpoczynek od rzeczywistości! Przyroda jest przepiękna, cudowny zapach natury, dużo miejsc, żeby skryć się, poczytać, wypić w ciszy ciepły napój. Byliśmy w Dolinie Harmonii z naszym psem, który zdecydowanie przeżył swoje wakacje życia - ogromny, różnorodny teren do hasania, lokalne psiaki na pokładzie oraz innych gości, super psi klimat :) Polecamy bardzo! :)

hmmm... Może za dużo oczekiwałam czytając opinie... mnie miejsce rozczarowało... zacznę od dobrych rzeczy - faktycznie dobra lokalizacja, cisza, spokój, duża przestrzeń... no właśnie ale mam wrażenie, ze dość zaniedbana ta przestrzeń, wszędzie dużo chwastów, nie wykoszona trawa, meble ogrodowe wyglądają na zniszczone tak jakby stały tam cały rok i miałam co do niektórych obawy, czy się nie rozpadną... ale może to jest ta zgoda z naturą... Poprosiłam o łóżko małżeńskie no i w związku z tym zmieniono nam pokój, ale to łóżko to były dwa materace, które się rozsuwały, nie było to komfortowe, tym bardziej, że lubimy spać przytuleni.... napisane jest w opisie, że nie są przyjmowane dzieci poniżej 12 r.ż. a jakimś cudem latały i po dworze i rano w kuchni rozwrzeszczane dzieci... no cóż... może jestem zbyt wymagająca... śniadanie też rozczarowało... nieświeże pieczywo i reszta to też nic nadzwyczajnego... ale ok, nie jest obowiązkowe...

Klimatyczne miejsce, przemili Gospodarze i świetna baza wypadowa, żeby nacieszyć się okolicą! Polecam i mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę!

Home sweet home ;-) Jak tylko pojawiliśmy się na miejscu i zostaliśmy oprowadzeni przez właścicielkę po domku to stwierdziłem, że 3 dni to zdecydowanie za krótko! Dziękuję za możliwość pobytu i następnym razem na pewno zostaniemy na dłużej. Niesamowite, jak otwarci ludzie przebywają w tym miejscu. Świetna energia i dużo miłości oraz przyjaźni.

Jak cudownie było wyjść z bloku w czasie pandemii korona-wirusowej, wsiąść w pociąg i wysiąść w Kopańcu w Dolinie Harmonii i zatopić się w morzu zielonych pól, łąk i lasów. Intuicja mnie nie zawiodła. Tego właśnie szukałam, harmonii natury z ludźmi i zwierzętami. Tu życie ma swój powolny, naturalny i cichy rytm przemijania. Można smakować go całymi garściami do upojenia. Żeby goście byli szczęśliwi, o to wszystko dba czwórka wrażliwych i ciepłych gospodarzy. Dlatego przykro było opuszczać Dolinę Harmonii, kiedy przyszedł na to czas. Ale,... przecież zawsze można tu wrócić.