Pałac Zdunowo - review

Wspaniałem miejsce 40-50’ od Warszawy. Przyjechaliśmy w porze obiadowej, dostaliśmy do naszej dyspozycji bibliotekę. Niezwykłe miejsce. Zanim otrzymaliśmy posiłek przejrzeliśmy kilkanaście pozycji. Menu zmieniane co kilka dni, potrawy przepyszne. Nie chcieliśmy się rano zrywać na śniadanie i dostarczono je nam o 10tej do pokoju. Jedliśmy je pół dnia, a i tak jeszcze zostało… Uroczy ogród, cisza, śpiew ptaków, kawa i ciacho. Na drugi dzień zeszliśmy do restauracji 15’ po zamknięciu, a i tak zostaliśmy obsłużeni. Personel genialny!

Bardzo sympatyczne miejsce, spokój i dobra kuchnia. Nieopodal położona jest twierdza Modlin, do której warto się wybrać.

Naprawdę fajnie, ALE... Nasz weekendowy wyjazd do Zdunowa był absolutnie bajkowy! Miejsce położone jest w niewielkiej odległości od Warszawy i trasy S7, przez co dojazd jest bardzo łatwy. Zaczęliśmy od pysznej kolacji w cudownych pałacowych wnętrzach, którą uświetniliśmy przepysznym winem z tutejszej domowej piwniczki. Po kolacji mieliśmy czas, by rozkoszować się ostatnimi chwilami złotej jesieni we wnętrzach pałacowej biblioteki, popijając gorącą czekoladę przy lekturze ulubionych książek. Wyborne śniadanie uświetniło nasz poranek i musieliśmy wracać naładowani tutejszą energią. Na terenie jest także niewielki park, który niewątpliwie jest uroczy na wiosnę i latem, ale jesienią powoli szykuje się do snu (nie polecamy szykować się na długie spacery). Dużym plusem była też przemiła i bardzo pomocna obsługa, która zawsze była na miejscu. Były jednak niewielkie minusy - proponowana przez hotel sauna nie była do końca posprzątana, przy wejściu znajdowało się błoto, a na stole butelki po wypitej wodzie przez poprzednich gości. Ponadto naszą uwagę zwrócił także brak higieny w łazience - sitko w kranie było całkowicie niewyczyszczone, przez co woda w łazience pryskała na wszystkie strony. Podsumowując - gorąco polecamy to miejsce na krótki wyjazd poza miasto, ale bądźcie gotowi na niespodzianki!

Bardzo miłe wnętrze, komfortowe . Urokliwy park wokół dodaje osobliwego charakteru tego miejsca . Krótki wypad w spokojne miejsce jak najbardziej polecane. Lekka uwaga jedynie do menu -mało ciekawe.

Great place to be with the family! Amazing park to walk through. Excellent kitchen . Not far from Warsaw. A kid did not want to leave!

Wyjątkowe miejsce i ten magiczny park... chce się wracać. Idealna odległość od Warszawy na krótki wypad.