Spirit Holidays - Cały na wyłączność - hodnocení

U Bożeny i Rafała spędziliśmy fantastyczny czas bezpośrednio po naszym ślubie. Udało się nam wypocząć, pomyśleć, zrelaksować. Wszystko co było nam potrzebne mieliśmy pod nosem: naturę, baaardzo komfortowe miejsce, pyszne jedzonko (kosze śniadaniowe i grillowe to mistrzostwo!). Polecam z całego serca, mam nadzieje ze jeszcze kiedyś tam wrócimy :)

Absolutely delightful! The house looks like it jumped straight out of a Pinterest board—talk about design goals! The property's expansive, boasting showers, toilets, heaters, and cozy full-sized beds. They even throw in wood for a campfire, all within the price. In the mood for a nature escape? There's a serene forest and lake nearby. And if you get a sudden craving, tasty restaurants are just a 5-10 minute drive away. Happy adventuring!

Wspaniałe miejsce! Przepięknie położone, namiot rewelacyjny - wyspałam się jak dziecko:) Gospodarze gościnni, pomocni a kosze śniadaniowe przepyszne:) Serdecznie polecam!

Wspaniałe miejsce! Bardzo sympatyczni gospodarze, idealne miejsce dla odpoczynku i świetne unikatowe doświadczenie. Bardzo nam się podobało i z pewnością wrócimy. Polecamy wszystkim tym, którzy szukają unikatowych noclegów. Polecamy to miejsce głównie jednak, gdy jest ładna pogoda.

Byliśmy zauroczeni zarówno miejscem jak i właścicielami i spędziliśmy tam wyjątkowy czas. Rzeczywiście trzeba się przygotować na chłodne noce i ubrać na cebulkę. My byliśmy 3go czerwca, gdzie w nocy było ok 11 stopni, ale termofory, farelki i ognisko sprawiło, że daliśmy radę :) planszowek nie ma za dużo. Są jakieś puzle, karty i wsiądź do pociągu. Nie zauważyłam też na miejscu wędek, które są w opisie. Fani jogi będą zadowoleni bo jest cały sprzęt. Namiot wygląda jak na zdjęciach, kosz śniadaniowy pyszny - te croissanty! <3 przed przyjazdem był słaby kontakt z właścicielką, nie odpisywała na wiadomości SMS i slowshop. Najlepiej do Bożeny dzwonić. Miejsce jest otoczone lasem, jest bardzo cicho, słychać tylko śpiew ptaków i szum drzew. Daleko od jezdni i centrum wsi. Cudownie!

Piękne miejsce, dobre jedzenie, ciepła pościel i termofory :) Dałyśmy radę przy temperaturze 6 stopni :)

2023-05-08

Faktycznie maj w tym roku płata nam niezłe figle.. ❤️

Takie cudowne miejsce ze wspaniałymi gospodarzami. Świetne na relaks, chcesz być tam cały czas. Ale rowery zapraszają do zwiedzania okolicy. Dziękuję za to miejsce. Mamy nadzieję, że nic nie zmienicie :)

We loved out time at Spirit Holidays. We strongly recommend this beautiful place if you are looking for a peaceful, quiet and relaxing getaway for you and your family. The cabin and surrounding area is even more beautiful than the pictures and the breakfast and cakes provided by the host were delicious and generous. You have easy access to trails, bikes, restaurants and a huge lake. The hospitality of the host was exceptional and the best part is that you will have the cabin to yourself with no other cabins or homes close by. We will definitely be back :)

2022-06-23

❤️

Spokojnie i pysznie, bardxo komfortowo urządzony „namiot”, smaczne śniadania, wokół lasy i łąki, super

Spędziliśmy cudowny weekend w rytmie slow . Jesteśmy zachwyceni nie tylko miejscem, ale przede wszystkim opieką gospodarzy, szczególnie wspaniałej Pani Bożeny, która z pasją opowiedziała nam historię miejsca , w którym się znaleźliśmy....nie przypadkiem...bo tak miało być. Wróciliśmy wspomnieniami do dzieciństwa spędzonego na wsi wśród zwierząt i natury, nabraliśmy ochoty na własny organiczny ogród, wydziergałyśmy z przyjaciółką dwa swetry i skarpety na bujanym fotelu , na śniadanie zajadliśmy warzywa z ogrodu i jajka prosto od zrelaksowanych kurek. Absolutnie nie przeszkadzał nam rześki chłodek schyłku lata w komfortowo i przepięknie wyposażonym domu z lnianymi ścianami, dzięki którym budził nas śmiech gęsi , a wieczorami podsłuchiwaliśmy pieśni Jeleni na rykowisku. Po prostu bajka. Dziękujemy.

2021-09-20

❤️

Na dzień dobry opada Ci szczęka na sam widok tego obrazka i zastanawiasz się czy to jest na prawdę; ale jest, więc wchodzisz do środka, do namiotu i masz doświadczenie jak w Harrym Potterze kiedy Hermiona wprowadza Harrego do namiotu a tam: ogromny salon z kanapą, w pełni wyposażona kuchnia, jadalnia ze stołem na 6 osób, dwie sypialnie i bardzo przestronna łazienka!!! Gdzie nie spojrzysz wazony ze świeżymi kwiatami i miejsca tyle że można się gonić 🙃 Całe miejsce, i wewnątrz i na zewnątrz, ma tyle uroku, że nawet niska temperatura w nocy i popadujący deszcz nie były w stanie zepsuć nam pobytu - a i na taką ewentualność bardzo dobrze przygotowana jest gospodyni tego przybytku 👍 Byłyśmy tam z przyjaciółkami pierwszy raz i na pewno wrócimy, zakochałyśmy się ❤️ Serdecznie polecam!

Absolutnie przecudowne miejsce prowadzone przez Bożenkę o złotym sercu!!! Pięknie urządzony, przytulny namiot otoczony lasem, hamaki, miejsce na ognisko, dostaliśmy nawet fantastyczne rowery na wycieczki! Do tego wyśmienity kosz śniadaniowy wypełniony świeżymi pysznościami z naturalnych składników. Definitywnie zawitamy tam ponownie z uwagi nie tylko na łączność miejsca z naturą ale też przez cudownych ludzi, którzy je prowadzą! Polecamy gorąco!!!

To miejsce jest genialne! Piękne wnętrze, świeże kwiaty, sprzęt do uprawiania sportów, spokój, cisza, natura, wszystko czego potrzeba. Zazwycza stawiam na aktywny urlop - zwiedzanie, korzystanie z atrakcji popularnych w rejonie, a to miejsce w końcu przekonało mnie żeby odpuścić. Zachęcało do tego by robić nic, odpocząć, drzemać w hamak czy chillować z książką na bujanym fotelu. Z pewnością wracam za rok i już nie mogę się doczekać :)

Wspaniałe miejsce, idealne na prawdziwy reset. Właściciele dbają o każdy szczegół co widać. Na pewno wrócimy!

Świetnie spędzony czas. Gospodarze są bardzo gościnni, przykładają wagę do każdego szczegółu. Koszyki śniadaniowe pełne świeżych i smacznych produktów. Mam nadzieję, że jeszcze mi się uda pojechać w to miejsce!

Niezwykłe miejsce na odpoczynek — łączące bliskość natury i możliwość aktywnego spędzania czasu. Gamping pięknie zaprojektowany, dzięki profesjonalnemu dopracowaniu każdego szczegółu ma swój wyjątkowy klimat. Świetnie wyposażona kuchnia, komfortowe sypialnie w których jest ciemno i cicho, bardzo przytulny salon w którym chce się spędzać czas. Pyszne śniadania z lokalnych świeżych produktów wysokiej jakości. Polecamy!