Dom na Wzgórzu Paproć - review

Wspaniałe miejsce by ukoić nerwy i oderwać się od miejskiego zgiełku. Duży domek z kominkiem jest idealny również na przyjazd wczesną wiosną, gdzie paląc drewnem w nastrojowej kozie, dogrzewa się cała przestrzeń. Cudowny widok z balkonu, a las jest na wyciągnięcie ręki. Czuć artystyczny klimat, który nie zawsze idzie w parze z wysoką wygodą, ale chyba nie o to zawsze nam chodzi. Są owady, jest łazienka z otwartym prysznicem, są stołeczki w wersji mix przy dużym stole, jest skrzypiąca podłogą na antresoli i śpiew ptaków o poranku. Nie można również zapomnieć o najsłodszym kocie właścicieli, który towarzyszył nam przez cały wyjazd! Jedyne do czego mogłabym się odnieść, to problem z ciepłą wodą. W pierwszym dniu jedynie letnia, w dwóch kolejnych naprzemiennie letnia z cieplejszą. Pewnie z uwagi na marzec, sprawiło to lekki dyskomfort. Ogólnie podsumowując, polecam z całego serca! Z pewnością wrócę, mam nadzieję, że tym razem w okresie letnim gdy wanny będą już w ofercie :)

Niestety ciężko mi ocenić miejsce, ponieważ po przybyciu do domku musieliśmy stamtąd uciekać przez panujące tam warunki. Po domku chodziły mrówki, rozniosły się od łazienki, chodziły po stoliku i po blacie w kuchni. Szkoda że gospodarz nie wspomniał, że takie rzeczy mają miejsce, pomimo tego iż wiedział że podróżujemy z małym dzieckiem. Na wiadomość o tym, zostaliśmy poproszeni o kupienie środka przeciw mrówką (była godzina 19). Na wiadomość o zwrot zadatku(warunki nie pozwalały nam na pobyt) dostałam odpowiedź że następnego dnia otrzymam wiadomość. Niestety zero kontaktu. Miejsce klimatyczne, ale nie na pobyt z małym dzieckiem. Jednak mrówki i „babciny” zapach zostawiły niesmak.. nie przyjechaliśmy tam też po to aby walczyć z mrówkami, taka informacja powinna być przekazana wcześniej.

Host: Kasia
2024-03-20

Drodzy Goście. Bardzo mi przykro, że przestraszyły Was mrówki. Jak wiecie, podczas Waszego przyjazdu nie było nas na miejscu. Pozwoliliśmy sobie na kilka dni urlopu. Dzień przed Waszym przyjazdem była nasza zaprzyjaźniona Aneta by zerknąć na domek, mrówek nie było śladu. Gdyby były, na pewno kupiłaby środek na mrówki i posypała w miejscu, w którym się pojawiły. A my niezwłocznie byśmy Was o tym poinformowali. Domki są pod lasem, zdarzają się więc nie tylko wędrówki mrówek, ale również bywa że są komary, a nawet muchy i pająki. Tak to jest na wsi. Odpowiedziałam po godzinie 19, ponieważ dotarliście na miejsce niewiele wcześniej. Myślę, że odpowiedź w przeciągu godziny nie jest brakiem kontaktu. Zwrotem zadatku również nie będę się zajmowała podczas tych kilku dni urlopu. Wydaje mi się, że kupienie środka na mrówki (za który jak pisałam, oczywiście zwróciłabym pieniądze) było stosownym rozwiązaniem podczas naszej nieobecności. Po powrocie z urlopu zajrzałam do domku. Zauważyłam w kuchni może 8 mrówek. Oczywiście natychmiast się nimi zajęłam. Pozdrawiam. Ps. Moje Dzieci budują domki dla mrówek i bardzo mnie to cieszy.

Super miejsce, mega polecam. 100/10!

It was great experience! The house has so nice interior) So beautiful view and surrounding. I really recommend this place for your trip)) Owners are very hospitable😇 P.S. But we had a problem with WiFi

Spędziliśmy cudowny weekend w Pracowni! Zachwycające widoki, przytulne wnętrze i pyyyszne śniadania. Gospodarze byli niezwykle pomocni i życzliwi. Udało nam się odpocząć i wyłączyć się od codziennego zgiełku. Chętnie wrócimy latem :)

Cudowne miejsce !!!

Przemili gospodarze, przepyszne jedzenie (doniesione pod drzwi!), widok z domku zapierał dech w piersiach. Warto wybrać się tam właśnie jesienią, krajobraz jest po prostu zachwycający. Sam domek niesamowicie klimatyczny, tam naprawdę można odpocząć! Polecam z całego serca 🤍

Przepiękne widoki i wnętrze pracowni. Spędziliśmy miły weekend i wróciliśmy w pełni wypoczęci. Na pewno jeszcze tu wrócimy :)

Wyjątkowe miejsce - zarówno pod względem atmosfery, lokalizacji jak i wystroju. Wspaniali gospodarze. Pyszne śniadania. Okolica idealna do aktywnego spędzania czasu. Czego chcieć więcej? Chętnie wroce 🙂

Przepiękne miejsce i wspaniali ludzie. Nie jestem w stanie nachwalić się tego miejsca wystarczająco! Pyszne śniadania i obiady własnoręcznie gotowane i pieczone, smakowały lepiej niż w niejednej knajpie w Krakowie. Cisza i spokój i piękne widoki w sam raz żeby odpocząć od zgiełku miasta. Właściciele, to przecudowni ludzie pełni dobrej energii i pasji. Zawsze dyspozycyjni, bez problemu można się dogadać. Na pewno tu jeszcze wrócimy! K&B

Wspaniałe miejsce, wspaniali przemili właściciele, okolica bajeczna, cisza spokój, natura, jedzenie prosto z ogródka i kuchni Kasi, polecam Wszystkim którzy szukają wytchnienia i odpoczynku w ciszy z bajecznym widokiem z tarasu:)

Miejsce godne polecenia w 100%! Tydzień spędzony tam w lutym dał niesamowitą okazję do odpoczynku, podziwiania widoków i po prostu pełnego relaksu. Super lokalizacja, blisko do ciekawych szlaków turystycznych, choć z tak pięknego domku człowiek nie chce się ruszać :) Domek wyposażony we wszystkie potrzebne rzeczy, przestrzenny i pełen światła. Nie ma lepszego początku dnia niż kawa z widokiem na góry, z dodatkiem ciepełka z kominka. Jedzenie bardzo dobre, codziennie coś innego i smacznego. Gospodarze to cudowni, mili i pomocni ludzie, którzy dogadają się praktycznie w każdej sprawie. Dodatkowego uroku miejscu dodawały odwiedziny dodatkowego lokatora w postaci cudownej Kotki Gospodarzy, która jest definicją miłości zwierzaka do człowieka. Widać, że właściciele kochają to miejsce, przez co goście również zakochują się w nim od pierwszej nocy. Dodatkowo można tam dostać się spokojnie bez auta, chociaż to droga dla tych nie bojących się iść kawałek pod górkę - ale zdecydowanie warto!

Piękne wnętrze, fantastyczna atmosfera i pyszne jedzenie. Myśle, że to miejsce sprawdzi się nie tylko na krótki weekend, ale też na dłuższy wyjazd. Serdecznie polecam! :)

Piękne miejsce, widoki zachwycające i przemili Gospodarze. Spokój, cisza i sarny podchodzące pod taras. Super opcja dla leniwców takich jak my - siedzieliśmy przy herbacie w cieplutkim wnętrzu, a widoki takie, że nie ma się żalu do samego siebie, że się nie wychodzi, bo wieje, pada śnieg i jest się generalnie leniwcem :) Nic tylko jechać i delektować się przyrodą w spokoju.

Przez pięć dni zamieszkiwaliśmy mniejszy domek, który oczarował całą naszą piątkę, nawet dzieciaczki! Niesamowite miejsce, z duszą i sercem Gospodarzy w każdym centymetrze domu. Widok zapierający dech w piersiach. To były najpiękniejsze Święta w moim życiu... Gospodarze zadbali, abyśmy mieli żywą choinkę w domku. W środku było tak nagrzane, że aż musieliśmy skręcić temperaturę:) Czuliśmy się w mały domku wspaniale, zakochałam się w tych rustykalnych meblach, a najbardziej w retro-kuchni, gdzie zamiast drzwiczek do  szafek jest zasłonka, a jako zlew drewniana długa misa. CUDOWNE MIEJSCE NA ZIEMI

Wszystko super, naprawde bardo smaczne jedzenie i domek jak na zdjeciach uroczy. Kot Romek zasluguje na oddzielne 5 gwiazdek :)

Będąc na miejscu koniecznie skorzystajcie z opcji śniadaniowo-obiadowej. Jest zjawiskowo, a właściciele to mili i pomocni ludzie. Miejsce z SERCEM i klimatem, gdzie każdy przedmiot ma pewnie swoją historię. Chętnie wrócimy.

Miejsce przeurocze, jedzenia lepszego nie spakowaliśmy w zasadzie nigdzie, wschody i zachody słońca obserwowane z tarasu, właściciele pełni pasji, serca i uroku 😊. Beskid wyspowy piękniejszy niż się spodziewaliśmy. Ostrzegamy, będziemy wracać w to miejsce.. Justyna i Jacek

to świetne miejsce ze wspaniałymi ludźmi))) wszystko było super: widoki piękne, jedzenie cudowne, niedaleko 5 minut jazdy jest sklep

Piękne pełne dobrej energii miejsce. Urzekła mnie pracownia i niezapomniany widok z tarasu. Jedzenie było przepyszne. Najbardziej chyba smakowało nam masło z pysznym jeszcze cieplutkim chlebem. Samo podanie cieszyło oczy a smak i zapach poruszał inne zmysły. Miejsce ciche spokojne idelanie na odpoczynek od ludzi i wszechobecnego pośpiechu. Daje spokój i wyciszenie, moge bez zastanowienia polecić i na pewno jeszcze tam wrocimy😁!