VANDALVAN - review

2 months ago, we booked Vandalvan for 10 days to go with our family of 3 from Poland to Switzerland, and what a trip it was. We loved every second we spent in the van. Everything is so smartly thought out; you can see how much care & effort Rafał has put into every cm of this space. We cooked, played games, slept surprisingly well for the tight space and spent lazy mornings enjoying beautiful Swiss views while we had our coffee. Even with an energetic 3-year-old, this space was perfect. Contact with Rafał was great, and he explained to us everything we needed to know. I really can't recommend Vandalvan enough. We are already planning our next summer trip :)

Było nam tak przytulnie i tak dobrze! I to w cztery osoby. Vandal jest ultra czarującym vanem, stąd przez dużą część urlopu nie chciało nam się wcale od niego odchodzić na odległość większą niż parę metrów. Czułam się w nim jak mama Muminka na wakacjach - ciągle się koło niego krzątałam i wykonywałam te wszystkie najzwyklejsze czynności domowe, tylko że z totalną podjarką i wakacyjnym luzem. W słoneczku można się schładzać w jego cieniu i wziąć orzeźwiający prysznic na trawce, a w deszczu z wygodnego łóżka i z parującą kawą gapić się przez okno na dzikie okoliczności polskiej przyrody. Sama jazda też jest wielką przyjemnością, jest super wygodnie. Tak fajnie było nam spędzać wakacje bez planu, bo przecież mieliśmy domek cały czas ze sobą i mogliśmy być wszędzie tam, gdzie akurat nam się spodobało. Kasia i Rafał dopełniają słodyczy tego całego pięknego przedsięwzięcia, bo są po prostu kochanymi ludźmi. No my polecamy z pieśnią na ustach: Vandal mym kompanem, nie brak mi niczego... Olga&Krzychu z dwójką kochanych, niesfornych Minionków.

Vandalvan pozwolił nam i umożliwił swobodne i wolne podróżowanie. Nie ma nic lepszego niż uczucie budzenia się nad brzegiem jeziora lub podziwianiu zachodu słońca z łóżka. Van jest bardzo wygodny i gotowy na każdą wyprawę. Właściciele to przemiłe i pomocne osoby, które chętnie podzieliły się wskazówkami co do podróży z „domem na czterech kółkach”. Urlop z Vandalvanem był jednym z naszych najlepszych. Serdecznie polecam.

Właśnie skończyliśmy nasza pierwszą, niezapomnianą podróż niezastąpionym vandalvanem:) Było nas sporo- rodzice z dwójka żywiołowych córek i jeszcze bardziej żywiołowy psiak:) mimo to przestrzeń w camperze urządzona jest na tyle komfortowo, ze czuliśmy się tam przytulnie jak w domu. Przeżyliśmy razem cudowne chwile, poczuliśmy ducha wolności 🙃 Rafał i Kasia ułatwili nam podróż swoimi radami, info z noclegami i blogami o tematyce podróżniczej oraz swoją uprzejmością i otwartością☺️ Dziękujemy i życzymy powodzenia w rozwijaniu pasji!

Tego się nie da opisać, tego trzeba po prostu spróbować! Podróżowaliśmy Vandalvanem przez tydzień z naszą trzyipółletnią córeczką i wszyscy troje zgadzamy się co do tego, że to były nasze najwspanialsze wakacje w życiu. Córka może ma trochę skromniejsze doświadczenie, ale i ja, i mąż, bywaliśmy wcześniej w różnych miejscach i podróżowaliśmy na różne sposoby, natomiast czegoś tak cudownego nie przeżyliśmy nigdy, ani razem, ani osobno. Wróciliśmy zachwyceni wspólnie spędzonym czasem, zachwyceni Vandalem i zachwyceni ludźmi, którzy go dla nas wymyślili. Podczas podróży nie brakowało nam niczego! Samochód jest naprawdę dobrze wyposażony, a do tego po prostu piękny. Właściciele zadbali o to, byśmy czuli się w nim komfortowo, a na drogę dali nam mnóstwo cennych wskazówek. Wyposażyli nas w mapy, inspiracje i książki na drogę. Nawet nasza córeczka miała co czytać i przez cały tydzień nie tknęła żadnej z zabranych z domu książek, natomiast tej, którą przygotowali dla niej Kasia i Rafał, nauczyła się na pamięć. Z całego serca dziękujemy za tę wspaniałą przygodę, którą mogliśmy dzięki Wam przeżyć i będziemy polecać Vandala każdemu na naszej drodze! Jeżeli ktoś wie, jak sprawić, żeby jego użytkownicy wracali do domu zadowoleni, to właśnie Wy :)

Jeśli zastanawiasz się czy życie/ podróże vanem są dla Ciebie, nie wahaj się, tylko rezerwuj. W Vandalvanie wszystko jest przystosowane tak, żeby ułatwić Ci ten pierwszy kontakt. Jest ogrzewanie, lodówka, cześć kuchenna. To co sam musisz "ogarnąć" to trasa/ spoty do postoju (choć tu też właściciele podsyłają pomocne aplikacje. Polecam!

We've picked this car for our honey moon trip and we couldn't choose better! It was our first experience with camper and we are encouraged for trips like that! Car is fully equipped, easy for driving, with really comfy bed (it was hard to get up :p), in the night (even with minus temperature outside) was warm. If you still think if Vandal is for you - don't think more! It is :)

Podróż Vandalvanem była jedną z naszych najlepszych podróży w życiu! Jest tak wygodny, że nawet nie zauważyliśmy, że nie jesteśmy u siebie w domu, a była to nasza pierwsza podróż kamperem, więc mieliśmy pole do popisu na narzekanie. Nie było na co! Samochód dzielnie wiózł nas do wszystkich miejsc, nawet tych dzikszych, bez gładkiej drogi, a na miejscu mieliśmy wszystko, czego tylko potrzebowaliśmy :) Nie zastanawiajcie się czy podróż kamperem jest dobrym pomysłem, bo z Vandalvanem na pewno jest!

Człowieku, przeglądający te opinie -- nie wahaj się, rezerwuj pierwszy wolny termin. To była niesamowita przygoda. Piękne wnętrze z duszą, zaprojektowane tak, by czuć się miło i bezpiecznie. Najlepsza opcja na pierwszą (i nie ostatnią) wyprawę kamperem.

To była fajna przygoda i odkrywanie nowego sposobu podróżowania. Vandalvan jest przytulnym domkiem na kółkach który zabierze Cię tam gdzie chcesz, a Kasia i Rafał dbają by było przytulnie i by niczego nie brakowało podczas waszej podróży :)

Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego wyjazdu! VandalVan posiada wszystko, czego potrzebujesz, by podczas podróży poczuć się jak we własnych czterech kątach. Jednak ma tę przewagę, że dzięki niemu jesteś naprawdę wolny. Jest idealny, by eksplorować nieznane zakątki, a to wszystko w bardzo komfortowych warunkach. Naprawdę brakuje słów, by opisać, jak wspaniała jest podróż VandalVanem - tego trzeba doświadczyć:) Sam wynajem też przebiega bardzo sprawnie. Otrzymaliśmy dużo wskazówek i rad oraz instrukcję obsługi, dzięki czemu nic nas nie zaskoczyło, a podróż i użytkowanie były bezproblemowe. Dzięki Kasi i Rafałowi, poczuliśmy, że Vandal na te kilka dni stał się też naszym domem. Polecamy z całego serca!

Nasza przygoda z Vandelvanem skończyła się tak: córka nie chciała go oddać na koniec wyjazdu, partner marzy teraz o takim samym vanie, a ja stwierdziłam, że to świetny sposób na wakacje blisko natury. Baardzo polecam. Vandal jest piękny, urzadzony z dbałościa o szczegóły, samowystarczalny, a jego właściciele przesympatyczni.

Nie mogę wyobrazić sobie, co Kasia i Rafał mogliby zrobić lepiej i przyjemniej w Vandalu. Auto jest dzielne, sprawne i do tego urządzone jak przytulna wakacyjna rezydencja. Spełni wymagania wprawionych kamperowych podróżników, a początkujących na pewno zachęci do takiego spędzania czasu w przyszłości. Jeśli kalendarz nie jest już po brzegi wypełniony, rezerwujcie koniecznie!